1) Temelji informacijske podpore izobraževalnim procesom:
Terminologija in teoretični pristop k informacijski podpori učenja. Osnovne karakteristike e- izobraževanja. Razvoj informacijsko podprtega izobraževanja: didaktični modeli, organizacijska izhodišča in modeli e-izobraževanja. Mediji in podajanje znanja na daljavo. Najnovejši trendi razvoja IKT v izobraževanju.
2) Tehnološki vidiki e-izobraževanja:
Tehnološka infrastruktura e-izobraževanja. Elementi e-izobraževanja: IKT za e-izobraževanje, izobraževalne tehnologije, upravljanje e-izobraževanja,
pedagoška podpora, tehnologije za upravljanje e- izobraževanja in prenos znanja, sistemi za upravljanje večpredstavnostnih vsebin, digitalne knjižnice.
3) Kakovost v e-izobraževanju in kakovost elektronskih učnih gradiv:
Koncepti kakovosti e-izobraževanja. Vidiki kakovosti elektronskih učnih gradiv (uporabniški vmesnik, tehnična izvedba, kakovost izdelave, didaktična kakovost, vsebinska kakovost). Načini in postopki ocenjevanja kakovosti elektronskih učnih gradiv. Produkcija elektronskih učnih gradiv.
4) Standardizacija v e-izobraževanju:
Standardi za opis profilov učečih se in ustrezni atributi zasebnosti in varnosti. Standardi za opis učnega gradiva.
5) Institucionalni vidiki e-izobraževanja:
Organizacija, načrtovanje in uvajanje e-izobraževanja: priprave na e-izobraževanje, e-izobraževanje v podjetjih (4 C’s of Success). Ovire za uspešno institucionalno uvajanje e-izobraževanja. Kritični faktorji uspeha implementacije e-izobraževanja. Upravljanje s človeškimi viri. Upravljanje e-izobraževalnih procesov. Evalvacija e-izobraževanja.
6) Odprto izobraževanje:
Pri predmetu študentje obdelajo osnove načrtovanja programov odprtega izobraževanja. Te vključujejo osnovne koncepte, strategije, modele ter prakse pri oblikovanju in uvajanju takih programov.
1) The basis of information support to educational processes:
Terminology and theoretical approaches to learning process information support. Basic characteristics of e-learning. The development of computer-based education: didactical models, organizational background and e-learning models. Media and distance knowledge transfer.
E-learning development trends.
2) Technological aspects of e-learning:
E-learning technological infrastructure. E-learning elements: ICT for e-learning, educational technologies, e-learning management, mentoring support, technologies for e-learning management and knowledge transfer, learning content management systems, digital libraries.
3) Quality in e-learning and quality of electronic learning content:
The concepts of quality in e-learning. Quality aspects of electronic learning content (user interface, technical implementation, quality of production, didactical quality, content quality). Procedures and methods of
e-learning content quality assessment. Production of e-learning content.
4) E-learning standardization:
Specifications of learner profiles, privacy and security attributes in e-learner profiles. Specifications of e- learning content.
5) Institutionalization aspect of e-learning:
Organization, planning and implementation of e- learning: preparing for e-learning, e-learning in companies (4 C’s of Success). Obstacles to the efficient institutionalization of e-learning. Critical success factors for e-learning. Human recourse management. E-learning process management. E-learning evaluation.
6) Open Education:
During the course students will learn about the basics of the open education design. During the lectures they will explore the theoretical background, models, strategies, concepts and approaches.